Du får både belter, lommebøker, luer og hettegensere påklistret AWSM, men tenker du julegaver blir du dessverre skuffa for merket finner du først i butikkene i USA 1. mars 2012.
– Andreas og jeg ville lage et merke med produkter av god kvalitet, som føles og ser bra ut, men som også viste hvor mye gøy vi har det når vi kjører brett. Ytelse sitter i hodet. Når du ser bra ut og føler deg bra, har du mye større selvtillitt når du konkurrerer, filmer eller bare kjører med venner, sier Horgmo til business.transworld.net.
– “AWSM handler om vennskap og det å ha det gøy. Torstein og jeg hadde lyst til å bruke vår erfaring for å utvikle produkter som føltes komfortable og fikk deg til å se bra ut, uten å miste fokus på kvalitet og ytelse, legger Wiig til.
Bli med AWSM team riders Ryan Decenzo, Scott Decenzo, Torstein Horgmo, Andreas Wiig, Mark McMorris and Craig McMorris i nedtellingen til lanseringen i vår.
Fakta om AWSM:
AWSM tar sikte på å lage produkter som yter og ser like bra ut som du gjør. Det som startet som et lett gjenkjennelig klistremerke, har nå vokst til en hel kolleksjon av tilbehør med både god ytelse og rå stil, for å virkelig leve opp til navnet. AWSM ble grunnlagt for aktive folk som strever etter å finne produkter som møter de daglige kravene for en AWSM livsstil