Awesome fra Torstein Horgmo og Andreas Wiig

Torstein Horgmo og Andreas Wiig lanserer merket AWSM, men du får ikke tak i klærne i Norge med det første.

Sist oppdatert: 14. desember 2011 kl 10.33
FANCY: Det er på tide å skifte ut beltet når disse popper opp i butikken.
FANCY: Det er på tide å skifte ut beltet når disse popper opp i butikken.

Du får både belter, lommebøker, luer og hettegensere påklistret AWSM, men tenker du julegaver blir du dessverre skuffa for merket finner du først i butikkene i USA 1. mars 2012.

– Andreas og jeg ville lage et merke med produkter av god kvalitet, som føles og ser bra ut, men som også viste hvor mye gøy vi har det når vi kjører brett. Ytelse sitter i hodet. Når du ser bra ut og føler deg bra, har du mye større selvtillitt når du konkurrerer, filmer eller bare kjører med venner, sier Horgmo til business.transworld.net.

– “AWSM handler om vennskap og det å ha det gøy. Torstein og jeg hadde lyst til å bruke vår erfaring for å utvikle produkter som føltes komfortable og fikk deg til å se bra ut, uten å miste fokus på kvalitet og ytelse, legger Wiig til. 

Bli med AWSM team riders Ryan Decenzo, Scott Decenzo, Torstein Horgmo, Andreas Wiig, Mark McMorris and Craig McMorris i nedtellingen til lanseringen i vår.  

Fakta om AWSM:

AWSM tar sikte på å lage produkter som yter og ser like bra ut som du gjør. Det som startet som et lett gjenkjennelig klistremerke, har nå vokst til en hel kolleksjon av tilbehør med både god ytelse og rå stil, for å virkelig leve opp til navnet. AWSM ble grunnlagt for aktive folk som strever etter å finne produkter som møter de daglige kravene for en AWSM livsstil

Publisert 14. desember 2011 kl 10.33
Sist oppdatert 14. desember 2011 kl 10.33

Relaterte artikler

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Tore Meirik | Christian Nerdrum | Henning Reinton (magasinansvarlig)

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen