Stereo skis: – Må selge flere ski

Etter noen utfordrende år vil Jens-Martin Johnsrud og Stereo skis løfte merket ut i verden. Målet er 5000 par solgte ski i året.

Sist oppdatert: 19. oktober 2020 kl 09.42
Stereo skis
UTLANDET: Stereo skis satser mot utlandet, og har blant annet hentet inn ekstern hjelp. Her er daglig leder og gründer Jens-Martin Johnsrud. Foto: Anders Holtet
Lesetid: 3 minutter

Stereo skis har etterhvert fått en bred skikolleksjon, og satser i tillegg til ski for topptur og frikjøring også nå på bakkeski og frikjøringsski for barn.

Men siden oppstarten for drøyt ti år siden har det vært tidkrevende å løfte omsetningen til et høyt nok nivå. Nå vil gründer og daglig leder Jens-Martin Johnsrud løfte skiprodusenten internasjonalt, med et mål om å selge langt flere ski enn de allerede gjør. 

Allerede abonnent?  
Kjøp abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Fri Flyt,

Terrengsykkel, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
50%
rabatt
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Friflyt.no har daglig dekning av det som skjer i skianlegg og toppturområder, og vi dekker debatter og dilemmaer om alt fra snøskred til klimaendringer. Om sommeren skriver vi om aktiviteter skifolk er opptatt av når det ikke er snø på bakken, som vannsport og sykkel.

På friflyt.no finner du også Fri Flyt sine skitester og mer enn 750 guider til toppturer.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Tore Meirik | Christian Nerdrum | Henning Reinton (magasinansvarlig)

Kommersiell leder: Alexander Hagen