/ Nyheter

Pop pimping

På kort tid har et stort antall campingvogn-beboere meldt seg på konkurransen om å få styla vinterkrypinnet sitt.

Sist oppdatert: 20. november 2009 kl 11.11
FORBEDRINGSPOTENSIALE: Trenger vogna litt pynting?
FORBEDRINGSPOTENSIALE: Trenger vogna litt pynting?
Lesetid: 1 minutter

Den 13. desember stenger påmeldingen, og da kåres fem finalister. De første dagene etter lansering har nesten 100 vogner blitt påmeldt i konkurransen.

- De påmeldte er spredt over hele landet. Vi venter jo enda flere etterhvert som kampanjen går live andre steder som MTV og med banner annonsering flere steder også, sier Trude Alnæs i Coca Cola Norge.

Søknaden skal inneholde bilde eller video av din vogn, og hvorfor du burde vinne. Det kan kanskje være smart å bruke tida framover til å lage en livlig video fra vogna og bakken fram mot 13. desember.

Premien er en ekstrem oppussing til en verdi av 150 000 kroner, og ombygginga skjer i løpet av en kort uke i begynnelsen av januar. Dermed kan campingvognen din få fete felger, flatskjermer, internett, sjukt musikkanlegg og masse, masse mer. Mens det ennå er lenge igjen av sesongen.

Konkurransen er et samarbeid mellom Coca Cola, MTV og Fri Flyt.

Publisert 20. november 2009 kl 10.58
Sist oppdatert 20. november 2009 kl 11.11
annonse

Relaterte artikler

annonse
Ole Christian Mork Fri Flyt
Flere gjester hos SNØ enn i fjor sommer

Økning i antall sommergjester hos SNØ

Shishapangma Kristin Harila rekord
Besteg Shishapangma

Rotteracet har startet

LIGHT LINES: Pengene fra auksjonen av bildet fra Store Ringstind i Jotunheimen skal gå til kampen mot utbyggingen.
Bruker fotoprosjekt i kamp mot regjeringens planer

Auksjonerer bort bilde i kampen mot myndighetenes omdiskuterte planer

KLAR: Når Kristin Harila setter seg mål går hun all-in. Nå er hun klar for verdensrekordforsøk. Foto: Privat
Kristin Harila vil bestige 14 fjell over 8000 meter

Prøver igjen: – Kan bli historisk i sitt nye forsøk

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Tore Meirik | Christian Nerdrum | Henning Reinton (magasinansvarlig)

Kommersiell leder: Alexander Hagen