Antimedia har laget reklamen, som antyder at Aleks kan kræsje ekstra mye og ekstra hardt uten å skade seg -fordi han drikker melk.
På TV og kino
Filmen vises for tiden på kanalene TV2, Zebra, TVN, FEM, MAX, Discovery, TLC, TV3, Viasat4, TV6, NatGeo, FOX, BBC Entertainment og Eurosport –og Antimedia har laget en versjon på 15 sekunder som går på kino.
– Jeg syns filmen ble helt rå. Anti er helt råe på droneshots, og alt arbeidet var virkelig verdt det! Det er kult med en lengre versjon også, som viser mer enn bare at man har falt og skadet seg litt her og der oppigjennom, forteller landslagskjører Aleksander Aurdal.
– Viktig for sporten
Hovedpersonen i filmen ble nummer sju i slopestyle-OL i Sotsji i vinter, og han er sikker på at denne typen eksponering er avgjørende for sporten.
– Reklamen vil pushe sporten vår fram og gjøre den mye mer synlig. Det blir jo bare større og større! At reklamen er på TV gjør at den blir dytta ut i de millioner hjem og vist frem til folk som kanskje ikke oppsøker sporten vår. Dette er jo noe folk syns er spennende og spektakulært å se på, uansett om du er interessert eller ikke, sier han.
Hva mener du? Under ser du både TV-versjonen og Antimedias langversjon –og under filmene finner du et svært fotogalleri fra innspillinga!